Tältä näyttää

Lukijat

maanantai 24. lokakuuta 2011

Tulevat päivät ja Paulin hirviöt.

Terve pandat!
Onko päivä mennyt hyvin? Minulla ainakin.
Oletteko jo kuulleet Paulin jutusta. Minä olen ja pahalla tavalla. Oli ukon ilma ja Paviikossa sanottiin tästä. Olin ihan peloissaan. Kunnes kuulin rapinaa. Pelästyin lujaa! Näin jonkun salamyhkäisen varjon. Todella outoa. Olkaa valppaina pandat! Tiedätteköte jo mitä ne hirviöt on? Minä tiedän mutta en kerro ;).
Paul on kyllä hyvä piirtämään sen voin todeta. Mutta letut! Ne vasta hänen vatsassa maistuu! Se siitä.
 Pian on muuten Halloween! Kuka aikoo mennä kerään karkkia? Multa sitä ei helpolla heru! Kannattaa aloittaa jo valmistelut. Böö!Viimeinen juttu. Olen yhdeksänpäivän päästä ollut Panfussa 400 päivää! (Päivästä 24.10.2011) Kaikki halukkaat juhlimaan 2.11.2011 päivänä. Osoite: Banfutie 12toista.
Ps: Aika tulee myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Aiokko kommata? Hienoa! Älähän sitten käytä rumaa kieltä. Sitä en suvaitse blogissani.
Toivottavasti tottelet !!!!!! Älä myöskään kiusaa.
Luen mielelläni teidän lähetettyjä kommia!!!