Tältä näyttää

Lukijat

perjantai 28. lokakuuta 2011

Halloween

 MUKAVA NÄHDÄ!                                                                               Terve
Miten teillä menee? Oletteko suunnitelleet jo halloweenia?  Minä olen mutta en kummoisesti. En itse järjestä kemuja koska menen nanon kemuille. Minulla jää päällimäiseksi mieleen halloween asut. Ne oli Disneyn hahmot monsteri OYstä. Nimittäin Masi ja Sirkka! Olen pettynyt! Hahmot oisi voinut olla vaikka muumio,noita ja niin edel. No tästä oisi voinut tehdä paremman jos tota pusu juttuu ei olis. Kun heittää pusun toinen punastuu.
Parempi ois ollu vaikka että lima pallolla heitto ja tulee viha naama. Mutta tuo EI ole hallowiinimaista.    
Mitä te aijotte tehdä hallowiinina?  Minä ainakin menen nanonkaa meidän koulun diskoon.
Meidän koulu oli myös tänään uima hallissa. Olin nanon kanssa bussis vierekkäin.
PS. Nikke111 loppas blokkaamisen ja ehkä koko panfun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Aiokko kommata? Hienoa! Älähän sitten käytä rumaa kieltä. Sitä en suvaitse blogissani.
Toivottavasti tottelet !!!!!! Älä myöskään kiusaa.
Luen mielelläni teidän lähetettyjä kommia!!!