Tältä näyttää

Lukijat

maanantai 31. lokakuuta 2011

kisa( Voittaja saa sata panda kolikkoa) ja kuukauden bloggari

Terve!
Onko teillä ollut hyvät päivät? Minulla ei. Minun kodissani kummittelee aivan varmasti! Näin varjon ja pelästyin. Hälytin poliisit mutta ne eivät uskoneen. Minä olin hädissäni. Kuulin kun lasi meni rikki.
Kuka siellä voisi olla? Minulle tuli mieleen että se olisi hyvä ystäväni Saksasta tullut vieraileen. (Hän osaa kummitella.) Menin katsomaan lähempää. Näin Saksalainen ystäväni Dukkermann Rispilän. Mutta hypnoosissa! Olin niin paniikissa että melkein pyörryin.  Kun ei poliisit uskonut niin aloin itse kuulustella neljää mailman kuulua hypnotisoijaa. Ensinmäinen haastateltava oli Jon Panfulin. Hän sanoi näin. Olin koko illan omassa showsani. Seuraava oli Amy Panfesko joka sanoi näin. Minä olen kunnon hypnositoija! En ole noin hölmö! Kolmas oli  Tara Babali joka sanoi näin. Minulla oli vapaa päivä ja samalla olin ravintola Chez Brunossa. Viimeinen haastateltava on Wolfgang Huttunen.
Minä olin Dukkermanin esityksessä illan. Mitä se teitä kiinnostaa? Seuraavassa postaukksessa kerron oikean vastauksen. Voittaja saa sata panda kolikkoa! Vinkki: Kannattaa Miettiä tarkkaan Haasta teltujen nimiä ja alleviivattua sanaa. Mutta nokkelat ja tarkat lukiat voi jo päätellä kirjotuksesta. Kisa aikaa päivään 12.11 asti. Sitten kuukauden bloggarit ilmestyi tänään ja yksi niistä on pokotin. Onnea poko!
Siinä poko pirteä kuin peipponen! ONNEA MUILLEKIN VOITTAJILLE!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Aiokko kommata? Hienoa! Älähän sitten käytä rumaa kieltä. Sitä en suvaitse blogissani.
Toivottavasti tottelet !!!!!! Älä myöskään kiusaa.
Luen mielelläni teidän lähetettyjä kommia!!!