Tältä näyttää

Lukijat

perjantai 11. marraskuuta 2011

Uusi trendi:Porkkana sopii kaikkialle.

 Terve!
Mikä kana kasvaa maassa? Porkkana! heh heh.
Olettekos huomanneet että porkkana sopii kaikkeen?
Minä olen huomannut. Porkkana on myös tosi hyvää.
Nam!
Pidättekö te porkkanasta?
Oletteko samaa mieltä kuin minä että porkkana sopii kaikkeen?
Lähettäkää vastauksenne tan ne vastaan kommenteina mielissäni.
Minun Blogini on saavuttanut kymmenen pandan lukia rajan.
Ehkä naurattaa mutta Elviksellä on enemmän postauksia ja blogannu kaujan mutta vain setsemän lukiaa.
(Minä olen yksi.)
No reunoilla näette kuvia kuinka porkkana sopii kaikkeen.
(Kiinnitäkää huomiota kuvat on otettu tyttöpandasta. Se paljastuu myöhemmin.)
Tuo kuva on paras jossa tämä .....3 On kokonaan porkkanana.
Eikö olekkin? Nämä sopii jokaiselle tyttö pandalle ja poika pandalle joten eikun vaan kauppaan ostamaan nämä porkkanat sieltä.
Onnea myös nanolle joka voitti kirjoitus kisan. Onnea myös muillekkin voittajille.
Nanolla oli hyvä lopetus.
Noniin sitten kerron kuka oli näiden porkkanoiden takana.
Ressu3!
Kiitos avusta ressu! Ressu sai avusta palkkion sata pandakolikkoa.

Ps: Olkaa varuillanne. Jos haluatte että paljastan seuraavassa kirjoituksessa yhden pahan kuvan niin lähettäkää kommentteihin.

Tassuttain: Vatepate





3 kommenttia:

  1. VATE! Jos tarkoitat sitä kuvaa jonka näytin sulel Madonnasta, nini et kuule julkaise sitä! Jos julkaset blogis lentää Ellan ja Maxin listasta!
    Tassuttain
    kauhistunut
    NANO

    VastaaPoista
  2. Vois perustaa Carrot kerhon. Tai kasvis kerhon. Nii tai Carrot & corn kerhon. :DD Ootko mukana? Mä teen sen, kun kerkeen... xD

    VastaaPoista
  3. Moi Vate! Olis kiva jos osallistuisit mun lukija-kisaan. Sen löydät siitä sivupalkista jossa on se listä missä lukee otsikot. Paina lokakuu ja eti lukija-kisa. Sitten löydät sen. Olis kiva jos osallistuisit! ;)

    Terkuin,
    Ressu3 ja JD1

    VastaaPoista

Aiokko kommata? Hienoa! Älähän sitten käytä rumaa kieltä. Sitä en suvaitse blogissani.
Toivottavasti tottelet !!!!!! Älä myöskään kiusaa.
Luen mielelläni teidän lähetettyjä kommia!!!