Tältä näyttää

Lukijat

tiistai 22. marraskuuta 2011

Blogi talvi kuntoon ja kisa

Terve pandat!
Minulla on ollut tänään paljon työtä1
Olen pistänyt blogini talvi kuntoon kuten huomaatte.
Mitä pidätte? Minusta tämä on ok vaikka itse sanonkin. ;)
Uusi tausta ja yläkyva on vasta alkua!
Eikö olekin hieno? Minä olen ylpeä siitä ettätein tämän itse sillä muut yläkuvat on nano tehny.
Yläkuvaa tulen muokauttaan talven aikana mutta en ainakaan vähään aikaan. Lisää on tulossa vielä kultapanda päivänä!
Sitten toinen aiheeni kisa. Olen päättänyt tehdä teille kisan. Nimeltä
Vatepaten joulukisa!Kilpailun säännöt on hyvin yksinkertaiset.
Voittaja saa kakaisataaviisikymmentä pandakolikkoo. Kun näette minut tehkää näitä mutta ilmottakaa ensin että olette mukana! Eli esimerkki. Jos minulle lähettää kortin saa kymmennen pistettä. Jos olette osallistuneet kisaan ja näette minut tehkää näitä.
Lähetä minulle kortti. 10 pistettä
Osallistu jonkun blogin lukiaksi ja ilmota minulle kommenteissa ja tarkistan asian. Jos hyväksyn saa 20 pistettä.
Lähetä minulle tarra. 30 pistettä.
Jos sinulla on blogi tee kolme asiallista postausta. Ei ole väliä millon kunhan vaan teet ja ilmotat mun kommentteihin. 40 pistettä.
Siinä se oli. Jos joku asia meni yliymmärryksen lähetä kommenttehin.

3 kommenttia:

  1. Kiitti vinkistä ja perusta glogi jos haluut. Mulle on se ja sama mutta perusta vaan!

    VastaaPoista
  2. Ööh.. En nyt tajunnut tota loppua...? Siis onko sulla semmonen blogi, vai onko se ihansama..?

    VastaaPoista

Aiokko kommata? Hienoa! Älähän sitten käytä rumaa kieltä. Sitä en suvaitse blogissani.
Toivottavasti tottelet !!!!!! Älä myöskään kiusaa.
Luen mielelläni teidän lähetettyjä kommia!!!