Tältä näyttää

Lukijat

lauantai 17. maaliskuuta 2012

Listoille pääsy

Tervehdys!
Tässä ei paljoa ole tapahtunut panfussa.
Mutta tänään minulle tapahtu! Toinen kerta kun pääsen panfun pelien listoille!
Map Ghallenge pelissä! Ei nyt mikään ihme sillä olenhan meidän luokan paras maantiedossa.
Kaksi kertaa olen päässyt listoille ja molemmat tässä pelissä.
Siellä se minun nimi köröttää. Samalla tuli enkka tässä pelissä multa. Eurooppa oli maanosa!
Olettekos te päässeet listoille?
Kertokaa kommenteissa missä pelissä ja jos satutte muistamaan pisteet kertokaa myös paljon saitte.
Terveisin Vatepate

1 kommentti:

  1. Mulla tuo menee melkein silmät kiini. :P Muistan kokonaan Euroopan ja Australian kartat ulkoa. Olen pelannut tota jo koko päivän, kun saan siitä aina 254 pk:ta ja pääsen sitten kärkeen.

    VastaaPoista

Aiokko kommata? Hienoa! Älähän sitten käytä rumaa kieltä. Sitä en suvaitse blogissani.
Toivottavasti tottelet !!!!!! Älä myöskään kiusaa.
Luen mielelläni teidän lähetettyjä kommia!!!