Tältä näyttää

Lukijat

maanantai 12. syyskuuta 2011

Yllätyskone ja Panfun kisa päivät

Terve taas kamut! Minä tässä olen miettinyt monta päivää että tulisipa panfuun urheilu päivät sillä olen hyvin sporttinen panda ja kylläkin rahahimoinen sen takia pelailen yleensä pelejä.  :)  Mutta nyt toveeni toteutuu olen tästä niin innostunut! No nyt täytyy rauhoittua mutta kyseessä on panfun yleisurheilua. Itse koulussa pääsin koulujen välisiin kisoihin kuulassa ja korkeudessa. Mutta panfussa onkin oman laisensa lajit ja tässä ne tulee. Tornihyppy,tranpoliinihyppy,liuku,pilvihyppely ja vesi-ilmapallojen heittely maaliin. Hyvät lajit ja aijon voittaa muut sata nolla! (Siinä teille varoitus.)
Teidän tarvii harjoitella kovasti kun mä jyrään teidät! Sitten yllätyskone. Olemme pelanneet ahkerasti sitä ihme peliä ja saaneet rapu puvun. (Paitsi mä.) Me saimme sen eri osissa ja sitten kun olin saanut kolme osaa ompelin ne yhteen näin ensin kuulu kris ja päs ja puku oli ommeltu muttä tuo ääni tuli kun se repes. :( Ajattelin että antaa olla sillä en ole mikään taituri. Ja sen takia en kerännyt kaikkia osia koska arvasin että näin käy.    Tassuttain vatepate

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Aiokko kommata? Hienoa! Älähän sitten käytä rumaa kieltä. Sitä en suvaitse blogissani.
Toivottavasti tottelet !!!!!! Älä myöskään kiusaa.
Luen mielelläni teidän lähetettyjä kommia!!!